Mogelijke betaalwijzes:
- Betaling via Paypal. (let op; betaalkosten)
- Zelf overmaken: Je krijgt na bestelling een factuur in de mail waar het rekeningnummer op staat vermeld.
- Overmaken via betaalverzoek (Rabobank). Stuur me een mail als je dit graag wil, en ik stuur je via de mail een betaallink. Dit is helaas niet mogelijk voor klanten uit het buitenland.
Levertijd:
Na betaling wordt jouw bestelling binnen 14 dagen verzonden. Soms wat sneller, maar hou bij de geboorteslofjes rekening met deze 14 dagen. Mocht je echt absoluut de bestelling eerder nodig hebben, mail me dan even wat er mogelijk is vóór je bestelt. De kattenhalsbanden zijn minder arbeidsintensief en worden dus ook sneller verzonden.
Levering:
Verzending via PostNl., DHL thuisbezorgd of servicepoint. Ophalen is mogelijk in Nieuw-Vennep maar uitsluitend op afspraak en bij vooruitbetaling. De juiste verzendkosten worden weergegeven bij het uitchecken en deze zijn op basis van gewicht.
Op aanvraag kunt u het Track&Trace-nummer verkrijgen, deze wordt niet standaard verstuurd.
Verzending via PostNL
Vanaf € 4,25 - brievenbuspakket (thuis) Nederland. Pakketpost vanaf €6,95.
Vanaf € 5,90 - brievenbuspakket (thuis) België. Pakketpost vanaf € 10,00.
Verzending via DHL
Vanaf € 3,70 - servicepoint dichtbij, Nederland
Vanaf € 4,20 - brievenbuspakket thuis, Nederland
Vanaf € 10,00 - servicepoint dichtbij, België
Vanaf € 11,00 - brievenbuspakket thuis, België
Servicepoint: er wordt gekozen voor een servicepoint dichtbij je huisadres; je kunt ook bij afleveradres je eigen voorkeur doorgeven.
Algemene voorwaarden
De producten op deze site zijn handgemaakt en derhalve unieke items. Vooraf vindt overleg plaats, door middel van opmerking die je tijdens de bestelling kunt invullen en/of de foto die je aan kunt leveren. Bij twijfel neem ik contact op.
Blijkt na ontvangst van de items dat er een onjuiste kleur of onjuiste detail is gebruikt, of dat de bestelde maat niet past, dan is retour helaas niet mogelijk. De items worden pas gemaakt nadat de betaling is voldaan. Wordt de betaling na een 2e herinnering niet voldaan, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Risico van verzending
Het product wordt met zorg verpakt en verzonden met pakketpost zodat het traceerbaar is. Toch leert de ervaring helaas dat pakketjes toch wel eens zoek of beschadigd raken tijdens de verzending. De verzending is op risico van de ontvanger. Mocht het onverhoopt voorkomen dat het pakje je niet in goede staat bereikt, d.w.z. schade is ontstaan aan het product door verzending, dan zijn evt. herstelkosten of extra verzendkosten voor eigen rekening. In het geval dat een pakje zoek raakt, kun je een klacht indienen bij het postbedrijf. Uiteraard voorzie ik je dan van de track & trace code en dien ik zelf ook een klacht in. Vervanging van het product kan tegen kostprijs, ik reken dan geen extra kosten voor het maken van het product.